Szukaj transakcji

StudioSystem jako oprogramowanie zbudowane w oparciu o transakcje pozwala budować i prezentować użytkownikom na wiele sposobów wybór transakcji do uruchomienia. Jedną z metod jest specjalna transakcja role_sys/szukaj.aspx, która wyświetla listę dostępnych transakcji MENU użytkownika w postaci okna z kafelkami w stylu METRO (Windows8).

Szukaj transakcji

Magazyn w chmurze - Nowoczesne Rozwiązania dla Logistyki Magazynowej

Każdy magazyn stanowi jednostkę organizacyjną przeznaczoną do przechowywania dóbr materialnych, czasowo wyłączonych z ruchu w kanałach logistycznych. Jednakże, w erze nowoczesnych technologii, tradycyjne podejście do zarządzania magazynem ulega rewolucji. Magazyn w chmurze to innowacyjne rozwiązanie, które zdobywa coraz większą popularność wśród firm zajmujących się logistyką magazynową.

Działanie Magazynu w Chmurze

Magazyn w chmurze działa w środowisku wirtualnym, np. VMWare, i udostępniany jest użytkownikom z dowolnego miejsca na ziemi, wystarczy dostęp do Internetu. Dzięki temu, zarządzanie magazynem staje się bardziej elastyczne i mobilne. Niezależnie od tego, czy jesteś w biurze, na terenie magazynu, czy w podróży służbowej, masz pełny dostęp do swojego systemu magazynowego.

Aplikacje WMS – Dostępne na Różnych Urządzeniach

Aplikacje WMS (Warehouse Management System) dostępne w magazynie w chmurze można uruchamiać na urządzeniach za pomocą przeglądarki internetowej oraz na kolektorach z systemem Android. To oznacza, że nie potrzebujesz drogich i skomplikowanych urządzeń do zarządzania magazynem. Wystarczy zwykły komputer lub smartfon, aby korzystać z pełnej funkcjonalności systemu.

Różnorodność Rozwiązań Technologicznych

Program magazynowy w chmurze może być oparty na oprogramowaniu komputerowym lub wykorzystywać nowoczesne rozwiązania technologiczne. To oznacza, że masz możliwość dostosowania systemu do swoich indywidualnych potrzeb. Możesz wybrać rozwiązanie, które najlepiej odpowiada specyfice działalności Twojego magazynu i poziomowi zaawansowania technologicznego Twojej firmy.

Szukaj transakcji

StudioSystem jako oprogramowanie zbudowane w oparciu o transakcje pozwala budować i prezentować użytkownikom na wiele sposobów wybór transakcji do uruchomienia. Jedną z metod jest specjalna transakcja role_sys/szukaj.aspx, która wyświetla listę dostępnych transakcji MENU użytkownika w postaci okna z kafelkami w stylu METRO (Windows8).

transakcja szukaj

Transakcję role_sys/szukaj.aspx, można uruchamiać z dowolnego miejsca jak każdą inną, oraz jako pozycję menu ULUBIONE czy polecenie jako START (strona startowa aplikacji). Transakcja wyświetla wszystkie zdefiniowana pozycje menu użytkownika na pulpicie wykorzystując zdefiniowane ikony i kolory.

Klikając na wybrany kafelek uruchamiamy daną transakcję. Dla ułatwienia użytkownik posiada możliwość wyszukiwania transakcji zawierających w nazwie wybrany ciąg znaków. W tym celu w okienku nad kafelkami wpisujemy wyszukiwaną frazę i klikamy na przycisk Szukaj.

Przykładowo szukamy transakcji, które zawierają w swojej nazwie frazę „PRZ” po wpisaniu nazwy i kliknięciu na przycisk szukaj wyświetlone zostaną wyłącznie kafelki zawierające litery PRZ.

transakcja szukaj prz

Lista kafelków skaluje się dynamicznie w zależności od rozmiaru okna użytkownika, tak więc ta sama lista może być różnie prezentowana

transakcja szukaj wasko
transakcja szukaj szeroko
transakcja szukaj bardzo szeroko

Moduł magazynu wysokiego składowania

Na stronie Magazyn.softwarestudio.com.pl znajdziesz nasz innowacyjny program magazynowy, który umożliwia zatrudnianie i szybkie wdrożenie pracowników sezonowych. Dzięki intuicyjnej obsłudze systemu na terminalach, praca staje się prostsza i bardziej efektywna.

Monitoring w czasie rzeczywistym

Nasz program magazynowy oferuje monitoring w czasie rzeczywistym, dzięki czemu zawsze wiesz, co dzieje się w Twoim magazynie. Możesz śledzić stan realizacji procesów i szybko reagować na ewentualne nieprawidłowości. To kluczowe narzędzie do zapewnienia płynności pracy magazynu.

Obrazek programu magazynowego

Integracja z systemami ERP i MRPII

Współczesne programy magazynowe są zazwyczaj zintegrowane z systemami klasy ERP lub MRPII. Oczywiście, nasz program magazynowy może działać samodzielnie i spełniać wszystkie Twoje potrzeby. Jednak integracja z wewnętrznym systemem ERP firmy może przynieść dodatkowe korzyści.

Integracja oprogramowania magazynowego z systemem ERP pozwala na polepszenie przepływu informacji w Twojej firmie. Dzięki temu łatwiej jest monitorować stan magazynu, śledzić dostawy i optymalizować zarządzanie zasobami.

Metoda stałych miejsc składowania

Korzystając z naszego programu magazynowego, możesz zaimplementować metodę stałych miejsc składowania. Ta technika wymaga dokładnego zaplanowania i zorganizowania magazynu. Produkty są przechowywane w określonych miejscach, co zapewnia zachowanie ich jakości i bezpieczeństwa.

Jednak trzeba pamiętać, że przydzielenie stałych miejsc składowania dla każdego produktu może być trudne w przypadku małego magazynu lub często zmieniających się produktów. Dlatego ważne jest, aby dokładnie przemyśleć, czy ta metoda jest odpowiednia dla Twojej firmy.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony, gdzie znajdziesz więcej informacji o naszym programie magazynowym oraz możliwość skorzystania z niego. W razie pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji.

Szukaj transakcji

Każdy magazyn stanowi jednostkę organizacyjną przeznaczoną do przechowywania dóbr materialnych, czasowo wyłączonych z ruchu w kanałach logistycznych. Jednakże, w erze nowoczesnych technologii, tradycyjne podejście do zarządzania magazynem ulega rewolucji. Magazyn w chmurze to innowacyjne rozwiązanie, które zdobywa coraz większą popularność wśród firm zajmujących się logistyką magazynową.
Szukaj transakcji
Wysyłka z magazynu za pomocą firm kurierskich
SAdam

Wysyłka z magazynu za pomocą firm kurierskich

Korzystanie z firm kurierskich do wysyłania towarów z magazynu szybko staje się preferowaną opcją dla firm każdej wielkości. Nie tylko zapewnia firmom opłacalny i niezawodny sposób dostarczania ich produktów tam, gdzie ich potrzebują, ale także oferuje im szeroki zakres usług, które czynią ten proces znacznie wygodniejszym.

Windows Server 2012
SAdam

Windows Server 2012

System Windows Server 2012 to narzędzie, które nie tylko automatyzuje wiele procesów w firmowym dziale IT, ale także przyczynia się do oszczędności i efektywności operacyjnej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą skoncentrować się na rozwoju i innowacjach, nie martwiąc się o infrastrukturę IT. To właśnie dlatego Windows Server 2012 jest kluczowym elementem współczesnej działalności biznesowej.

Kompletacja enova
SAdam

Kompletacja enova

Produkt można zarówno „wyprodukować” w procesie kompletacji, jak i kupić u zewnętrznego dostawcy; posiadany na stanie produkt można sprzedać, przesunąć do innego magazynu itp. Zasadniczą różnicą pomiędzy kartoteką produktu i towaru jest to, że produkt posiada zakładkę Kompletacja, na której określamy składniki, z jakich może zostać „złożony” dany produkt. Rodzaje kartotek kompletacji – istnieją dwa rodzaje kartotek używanych dla wykonania kompletacji – produkt i receptura. Kartoteka produktu jest bardzo podobna do zwykłej kartoteki towarowej.

Zlecenia przesunięcia

Niestandardowe oprogramowanie do zarządzania magazynem może przynieść wiele korzyści firmom, które muszą zarządzać swoimi zapasami i zamówieniami. To oprogramowanie może pomóc usprawnić proces zamawiania i zmniejszyć nakład pracy ręcznej, dostarczając jednocześnie cennych informacji na temat

Niedobory inwentaryzacyjne
SAdam

Niedobory inwentaryzacyjne

Dokumenty inwentaryzacyjne są odpowiedzialne za rejestrowanie nadwyżek i niedoborów podczas inwentaryzacji. W rejestrze wyświetlane są dokumenty niedoborów inwentaryzacyjnych, które są generowane podczas zamknięcia arkusza spisu z natury.

Dokumenty PW bufor
Joanna Ciebień

Dokumenty PW bufor

Dokumenty PW bufor są nieodłączną częścią systemu WMS oferowanego przez SoftwareStudio. Pozwalają one na bieżące monitorowanie i kontrolowanie przyjęcia towarów do magazynu, co jest kluczowe dla skutecznego zarządzania zapasami.