dpcrm_insert.aspx

Rejestracja wizyt handlowców odbywa się za pomocą standardowej transakcji dopisywania i edycji dokumentów CRM. W programie transakcję wykorzystuje się w roli CRM jako formularz spotkania handlowca.

Formularz składa się z kilku zakładek:

  • OGÓLNE
  • SZCZEGÓŁY
  • CECHY
  • NOTATKI
  • ZAŁĄCZNIKI

Zakładka Ogólne

Wyświetla listę kontrolek do zapisania podstawowych informacji związanych z wizytą

dpcrm_insert_ogólne

 

  • STATUS
  • TYTUŁ
  • RODZAJ DZIAŁANIA
  • CEL
  • RODZAJ KLIENTA
  • KONTRAHENT
  • MIEJSCE
  • KONTAKT

 

Zakładka SZCZEGÓŁY

Wyświetla listę kontrolek pozwalającą na zapis informacji szczegółowych związanych ze spotkaniem.

dpcrm_insert_szczegóły

 

  • Wykonuje
  • Opiekun
  • Priorytet
  • Data zapisu
  • Termin
  • Kalendarz
  • Opis

 

Zakładka CECHY

Wyświetla standardową transakcję x_cechy.aspx pozwalającą na rejestrowanie cech dla kodu CRM

dpcrm_insert_cechy

 

Zakładka NOTATKI

Wyświetla standardową transakcję x_uwagi.aspx dla numeru referencyjnego dokumentu.

dpcrm_insert_notatki

 

Zakładka ZAŁĄCZNIKI

Wyświetla standardową transakcję x_zalaczniki.aspx

dpcrm_insert_załączniki