HelpDesk

HelpDesk

Helpdesk (z ang. - biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. Są tak zwanym pojedynczym punktem kontaktu (ang. Single Point Of Contact – SPOC).

program magazynowy helpdesk

Program magazynowy

System magazynowy WMS to rozwiązania dedykowane dla firm logistycznych, produkcyjnych i handlowych. Przedsiębiorstw, które mają duże wymagania w zakresie sprawnej logistyki magazynowej. Ponieważ wdrożenie w magazynie systemu WMS pozwala na wprowadzenie kontroli. A także bezpieczeństwa związanego z obsługą i realizacją zamówień. Podsumowując element ten jest szczególnie ważny w sytuacji obsługi sklepów Internetowych przez magazyn logistyczny.

HelpDesk

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. Są tak zwanym pojedynczym punktem kontaktu (ang. Single Point Of Contact – SPOC).

Helpdesk

Początkowo programy klasy helpdesk służyły rozwiązywaniu jedynie problemów związanych z IT. Obecnie rozwiązania helpdesk służą również do przyjmowania zgłoszeń na temat problemów z innych dziedzin, np. sprawy kadrowe, porządkowe. Przedsiębiorstwa często udostępniają klientom wsparcie typu helpdesk przez darmowe linie telefoniczne lub przez stronę internetową. Istnieją również wewnętrzne helpdeski, które mają tę samą funkcję, jednak jest ona dostępna tylko dla pracowników firmy.

Helpdesk często zarządza zapytaniami do niego kierowanymi z pomocą oprogramowania, które pozwala śledzić przebieg spraw. Użytkownik po zgłoszeniu problemu lub zapytania otrzymuje w odpowiedzi unikatowy numer zgłoszenia. Dzięki temu numerowi może potem śledzić przebieg jego realizacji i aktualny status.

Bardziej zaawansowane helpdeski są często podzielone na kilka poziomów obsługi. Pierwszy poziom udziela odpowiedzi na najczęściej zadawane, proste pytania. Klient jest przekazywany do kolejnych, bardziej zaawansowanych poziomów w razie nie możliwości rozwiązania problemu na danym poziomie.

Helpdesk OTRS

OTRS jest systemem typu HelpDesk umożliwiającym koordynację wsparcia udzielanego klientom firmy lub organizacji. Historycznie system był przeznaczony głównie do obsługi zgłoszeń przychodzących przez email, ale umożliwia także łatwą rejestrację przez WWW, lub śledzenie zgłoszeń telefonicznych (call center). Podobnie jak inne systemy tego rodzaju, OTRS umożliwia odpowiadanie na zgłoszenia pochodzące od klientów w sposób skoordynowany. Dla każdego zarejestrowanego zgłoszenia (niezależnie od sposobu rejestracji) tworzony jest „bilet”, który przejmuje jedna z osób obsługujących system. W rezultacie bierze ona na siebie odpowiedzialność za korespondencję w danej sprawie. „Bilet” zawiera m.in. pełną historię zgłoszenia, kolejne pytania w wątku i historię komunikacji ze zgłaszającym, stan dyskusji (np. zamknięta z powodzeniem, bez powodzenia, odrzucona jako spam) oraz przypisanie do określonego „właściciela”.

helpdesk
helpdesk

System helpdesk OTRS rozdziela użytkowników na dwie grupy: Użytkowników (ang. User), korzystających z systemu do rejestracji swoich zgłoszeń, oraz pracowników wsparcia zwanych Agentami. Helpdesk OTRS posiada rozbudowany system uprawnień, pozwalający na przypisywanie Użytkowników i Agentów do grup, ról, oraz nadawanie uprawnień do poszczególnych kolejek.

helpdesk pulpit
helpdesk pulpit

Helpdesk FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – to zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

helpdesk OTRS
helpdesk OTRS

Program Helpdesk OTRS posiada wiele funkcji znakomicie usprawniających proces obsługi zgłoszeń w firmach:

  • automatyczna rejestracja zgłoszeń wysyłanych na skrzynkę e-mail systemu,
  • automatyczne generowanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i komunikatów z informacjami o zmianach statusu zgłoszenia,
  • automatyczne informowanie operatorów o nowych zgłoszeniach i nowych odpowiedziach do otwartych zgłoszeń,
  • panel WWW klienta do wysyłania zgłoszeń, sprawdzania historii i statusu ich realizacji,
  • interfejs WWW dla operatorów obsługujących zgłoszenia (tzw. agentów),
  • definiowanie schematów gotowych odpowiedzi do użycia w panelu operatora,
  • brak konieczności instalowania dodatkowych aplikacji na stacjach klientów i operatorów – cała obsługa odbywa się przez przeglądarkę WWW (zgodność m.in. z Firefox, Internet Explorer i Opera) oraz wiadomości e-mail,
  • możliwość ręcznego tworzenia zgłoszeń przez operatora np. na podstawie otrzymanego zgłoszenia telefonicznego,
  • indywidualna numeracja zgłoszeń z funkcją automatycznego łączenia otrzymywanych odpowiedzi e-mail z historią zgłoszenia, którego te odpowiedzi dotyczą,
  • pełna historia obsługi zgłoszeń z możliwością wyszukiwania po wielu kryteriach, w tym po treści zgłoszeń,
  • możliwość obsługi setek a nawet tysięcy zgłoszeń dziennie dzięki wydajnej pracy w systemie wielu operatorów jednocześnie (równoległa obsługa wielu zgłoszeń, możliwość przesuwania zgłoszeń między operatorami lub zespołami operatorów),
  • obsługa wielu kolejek zgłoszeń, z automatycznym przypisywaniem do kolejek zgłoszeń od określonych klientów,
  • obsługa kilkudziesięciu języków, załączników, priorytetów usług i SLA, drukowanie zgłoszeń do PDF,
  • wbudowany zestaw raportów z praktycznym kreatorem do samodzielnego definiowania kolejnych zestawień.

HelpDesk

Oferta oprogramowania magazynowego to nie tylko opis na stronie.
Prezentacja multimedialna nie wystarcza?
W takim razie przekonaj się samodzielnie.
Czy nasze demo programu magazynowego WMS odpowiada Twoim potrzebom?
HelpDesk
magazyny okna czasowe
SAdam

Uruchomienie magazynu

Zwirtualizowane centra danych z każdym dniem stają się coraz bardziej popularne. Organizacje IT i dostawcy usług hostingowych oferują model IaaS (infrastruktura jako usługa), umożliwiający klientom korzystanie z bardziej elastycznych wirtualnych infrastruktur. SoftwareStudio oferuje program do zarządzania magazynem, który skutecznie wspiera kierownika magazynu w podziale prac w magazynie.

system magazynowy chmura obliczeniowa
SoftwareStudio

Udostępnianie danych w Internecie

Ogromną zaletą udostępniania danych w Internecie jest niezależność od stosowanej platformy sprzętowej i systemowej. Sieć www stwarza możliwość prezentacji danych oraz odczytywania informacji udostępnianych przez dowolną liczbę jej użytkowników. Aby przedstawić dane w Internecie, musimy stworzyć dokument i umieścić go w serwerze www. Odczytywanie odbywa się przy pomocy specjalnych programów nawigacyjnych zwanych przeglądarkami. Ich zadaniem jest nawiązanie komunikacji z serwerem i odpowiednia interpretacja znajdujących się tam dokumentów.

Licencja na program magazynowy

Rozwiązania oferowane przez SoftwareStudio Sp. z o.o. mogą być licencjonowane na kilka różnych sposobów w zależności od potrzeb i oczekiwań klientów. Szczegółowe informacje na temat licencjonowania oprogramowania znajdują się na stronie www. Przedstawimy informacje na temat sposobów licencjonowania oprogramowania magazynowego Studio Magazyn WMS.net

Program magazynowy w zakładzie produkcyjnym
SAdam

Program magazynowy w zakładzie produkcyjnym

Program magazynowy to narzędzie, które może znacząco usprawnić procesy magazynowe w zakładzie produkcyjnym. Umożliwia on kontrolę nad stanem zapasów, lokalizacją materiałów oraz śledzenie ich przepływu w ramach procesów produkcyjnych.

system magazynowy Notatki do dokumentu Wz
SAdam

dpdok_insert.aspx

Transakcja przeznaczona do dopisywania i edytowania dokumentów do bazy.   Parametry transakcji REFNO – uruchamiając transakcję możemy podać parametr refno, którego wartość oznaczać będzie unikalny numer referencyjny, dokument zostanie odszukany w bazie i wczytany do

system WMS Wszystkie zlecenia wydania
Joanna Ciebień

Wszystkie zlecenia wydania

Pozycja menu WSZYSTKIE ZLECENIA WYDANIA wyświetla rejestr zleceń wydania. Domyślnie wyświetlone są dokumenty z ostatnich 14 dni. Pole ILOŚĆ ZREALIZOWANA wyświetla ilość z zamkniętych dyspozycji wydania (zatwierdzone dokumenty WZ). Dostępne polecenia w rejestrze: DOPISZ, PODGLĄD,