Użytkownicy

UŻYTKOWNICY – Program prowadzi ewidencję (rejestr) wszystkich użytkowników sklepu internetowego.

użytkownicy sklepu internetowego

Po wywołaniu menu UŻYTKOWNICY otrzymujemy dostęp do wszystkich dopisanych użytkowników systemu, do rejestru Przeglądaj pracowników oraz otrzymujemy możliwość dopisania nowego użytkownika systemu.

W rejestrze aktywne są funkcje: dopisania nowego użytkownika, modyfikacji wprowadzonych danych, dopisania uwag do wybranego użytkownika systemu, podglądu zamówień skojarzonych z wybranym użytkownikiem, podglądu zadań dopisanych dla wybranego użytkownika oraz dopisania mu nowego zadania.

Dopisanie użytkownika

Dopisanie nowego użytkownika jest możliwe dzięki funkcji DOPISZ. Po wywołaniu funkcji pojawi się okno dopisania nowego użytkownika. W pierwszym polu należy wpisać Imię i nazwisko, kolejno Nazwisko, Imię, Ulicę, Miejscowość, kod pocztowy, Nr domu, Nr mieszkania, Telefon oraz E-mail. W kolejnym polu należy zaznaczyć czy dopisywany użytkownik ma mieć dostęp do obsługiwania zamówień. W polu ROLA informację należy wybrać z listy rozwijanej. W kolejnych polach należy zaznaczyć czy użytkownik ma mieć prawo do przeglądania dokumentów, ich drukowania, grupowania oraz eksportowania danych oraz czy ma mieć dostęp do menu kontekstowego (menu uruchamiane prawym przyciskiem myszy). Zaznaczenie pola wyboru oznacza udzielenie użytkownikowi do wybranej funkcji. Wprowadzone dane należy zapisać korzystając z przycisku-funkcji ZAPISZ. Istnieje także możliwość wycofania się z wprowadzonych danych przez skorzystanie z przycisku-funkcji ANULUJ.
Po zapisaniu informacji należy zamknąć okno dopisywania korzystając z funkcji ZAKOŃCZ, przycisk X.


utrzymanie ruchu

Edycja danych użytkownika

Funkcja EDYCJA umożliwia wprowadzenia zmian w wybranych polach w wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie przed uruchomieniem funkcji, kartotece oraz umożliwia dopisania uwag oraz dołączenia dowolnych dokumentów w formie elektronicznej, a także podgląd złożonych zamówień.
Po uruchomieniu funkcji pojawia się formularz edycji kartoteki składający się z czterech zakładek.
Zakładka DANE PODSTAWOWE umożliwia edycję danych w wybranych polach. Edycję wybranego pola uruchamiamy przez kliknięcie.
Zakładka UWAGI umożliwia dopisanie dowolnych uwag-komentarzy do kartoteki wybranego pracownika. Aby do kartoteki pracownika dopisać komentarz należy kliknąć na wiersz z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu wpisujemy Tytuł notatki, w kolejnym jej treść. Pola KTO i DATA UTWORZENIA zostaną uzupełnione automatycznie przez system po zapisaniu zmian.
Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy .


utrzymanie ruchu