SoftwareStudio program magazynowy

Program magazynowy firmy SoftwareStudio

Organizacja czasu pracy

Organizacja czasu pracy

 

Zarządzanie czasem jest pojęciem dość złożonym, pod którym można rozumieć wiele procesów nakierowanych na to, aby zajęcia realizowane przez człowieka były bardziej efektywny i skuteczna zarazem, wraz z wyeliminowaniem pomyłek czy zapomnień. Pracownik w swoim miejscu pracy ma do wykonania szereg obowiązków, z których niektóre są mniej ważne, a inne powinny mieć przypisany najwyższy priorytet. Utworzenie listy zadań do realizacji na każdy dzień jest bardzo ważną czynnością, wstępem do praktycznego zastosowania zasad zarządzania czasem. Aplikacje internetowe SoftwareStudio pozwalają wykorzystać moduł Scheduler do organizacji czasu pracy poprzez zintegrowany, interaktywny kalendarz. Czytaj więcej O tej wersjiOrganizacja czasu pracy

Kalendarze

Kalendarze

Rozwiązania działające w oparciu o platformę StudioSystem pozwalają na definiowanie kalendarzy i korzystanie z nich poprzez przeglądarkę internetową. Dane do kalendarza mogą być wpisywane przez użytkownika lub automatycznie za pomocą transakcji rejestrujących różne zdarzenia.

Elastyczność definicji kalendarzy pozwala znajdować im różnorakie zastosowania np. kalendarze spotkać z module CRM Handlowiec, kalendarz zdarzeń modułu CMMS (utrzymanie ruchu), kalendarz wydarzeń firmowych, kalendarz świąt, urlopów, rezerwacji czy imienin pracowników, kontrahentów itp.

 

Czytaj więcej O tej wersjiKalendarze